söndags middag & söndags mys

Just slutat jobba så är hemma hos Mamma o Beijne eftersom det är söndags middag ikväll ( utan mitt hjärta :( ) och här är det fullt hus redan, kidsen badar o en del spelar krocket. Myssöndag! Min helg har varit grymt trevlig dock har ja jobbat hela helgen. Fredagen hängde jag hemma hos Mamma och Beijne efter jobbat sola o bada åt även middag här sen gick vi över till Madde o Mossan och jag och Madde bada jacussi och drack lite rose, så jävla nice!!  Lördagen blev det jobb 7-20:30 och sen hem och fixa till sig och sen gick jag till K14 där Tobbe, Rosie, Jonas, Stine, Filip, Stein och Tea var. Så drack gott och hade det jätte trevligt, Jojjo o Tommy kom även och joina oss sen gick vi ner på ALL IN en sväng, fyfan vad med folk så jävla roligt alltså!!  Idag är jag en trött tjej tur att jag blir ompysslade av bästa Mamma ♥ Tror jag sover här inatt med har ju redan slaggat här hela helgen  
Jag lägger upp bilderna om ett tag från helgen. Åhhhh imorn natt kommer mitt hjärta äntligen hem!!!!!  PUSS

I fredags fick Fanny en liten Nova, hur söööööt som hellst!! Stort Grattis min älskade vän ♥

torsdagens klädsel.
Fick hur mycket komplimanger som helst för mina skor, jag älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0