sooooooooooolen är tillbaka!!

Igår blev det jobb 8-21:15 men dagen gick snabbt eftersom vi åkte till IKEA på dagen och gick där och kolla åt även lunch där också sen på kvällen blev det grillat till kvällsmat, myspys!  Idag är jag ledig, så ska snart ner på stan och handla lite grejer och sen ska gå upp till Fanny och kidsen, köper med mig lunch från stan! Underbara väder, Ikväll blir det middag hos Lotta och Kent. Imorn är det jobb 8-21:15 sen SEMSETER!!!  Men jag har bara semester i 13 dagar, men jag har själv valt det för jag ville spara mina semester dagar till i Vinter så jag och älskling kan åka iväg och sen ska vi till Bahamas i vår också, men det gör inget att ja jobbar på sommaren eftersom mitt jobb är bäst! Älskling och jag har lika semester dagar, så det ska bli så himla mysigt!  Nää nu måste jag kila, ha en fin dag! PUSS


Vet inte vad som hände med min arm riktigt, ser ju jätte stor ut ju!! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0