städ & tvätt dag

Ledig idag & imorn!  Så idag har jag haft någon jävla städmani tror jag, imorse när jag vakna hemma hos hjärtat börja ja storstäda där och sen gick jag hem och nu har jag storstädat här hemma hos mig och håller även på att tvättar för fulla muggar, en riktigt skön hemma dag och ja har fått mycket gjort!  

Går dagen hos Pappa och Monica var hur mysig som helst åt jätte gott grillat och drack lite rose och även en bailyes till kaffet, mums! Hampus var inte hemma han var hos en kompis, han är aldrig hemma nu för tiden! Han börjar bli stoor nu, min lilla lille bror   Blev mycket skratt Flisan och hennes kompis hade delfinshow i poolen och lite dans uppvisningar för oss, söta ungar!! PUSS










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0