top notch!

Ja vad ska man säga, jag är verkligen hur trött och seg som hellst. Älskling åkte för en stund sen han har match och jag orkar ej åka ut och titta är helt slut, vi skulle ju fira att vi hade semester igår och det gjorde vi absolut kan ja lova!! Vi var hemma hos Issa och Putte med Maria, Johannes, Marcus, Linda och Mike.  Så blev lite för mycket av det goda för min del men kul var det och det känns idag! Jag är iallafall inte bästa vän men toan idag och det känns skönt. Vi var väl nere på stan runt halv tolv det var roligt, träffa mycket folk osv. Ikväll är det ju sommarfesten på motorgården också, men kommer nog inte gå får se om vi åker upp sen och kankse säger hej bara. Det är ju Beijne och hans kompisar som håller i det, och dom åren ja har varit där har det varit stört roligt iallafall!  PUSS

Så här blev mitt hår efter jag varit hos Chanel, ja blev jätte jätte jätte nöjd!!


kastar in en bild på sommafest´s grabbsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0