Fridaaaaay

Härlig kväll igår!  Mary ringde och sa att hon behövde laddaren som Julia hade så vi cykla ner med den till henne eller jag cykla, julia på pakethållaren, suu sprang och Astrid i cykelkorgen + att Julia var bra på lyset och hade svårt att sitta still där bak, annars gick det bra! Julia ville även beställa mat i korvmojjen så de gjorde vi också, sen hem och satt på ballen och bara prata och skratta! ♥ Idag ska jag färga håret så ska snart dra, kul att träffa Chanel också sen blir det lunch med Julia vid två  Ikväll ska jag mysa med mitt hjärta vet inte riktigt vad vi ska göra det får vi se, vi ska iallafall dricka rose och fira att vi har semester ( ja firar i förskott ) sådeså! PUSS





ica outfiten imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0