solen är tillbaka :D

Redan onsdag! Helgen bjöd på massor utav trevligheter Fredagen fest hos Hannah ( lite för mycket alkohol ), Lördagen lunch och lite shopping på stan med älskling, familje middag hos Rosie o Tobbe med norge familjen också, söndagen, söndags middag hos Mamma och Beijne sen åkte vi även till Rosie o Tobbe efter middagen och hängde lite med Filip så jävla sööööt! Lite kortfattat om min helg bara  Igår jobb 14,25 timmar så tyckte jag var värd en brezer på ALL IN, mötte upp Julia & Kamilla där. Sen följde Julia med mig hem en sväng, en bra kväll helt enkelt!  Åh min älskling är i prag också med sina små grabbar dom ska ha innebandy cup, och jag saknar han massor!! Men ja jobbar ändå hela helgen så det kommer gå fort!  PUSS







lite bilder från helgen, lägger upp resten på fejjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0