will always be by your side, you are my life

Snart kommer Maria hit och vi ska äta lunch tsm, mys pys  Känner faktiskt bara för att ta det lugnt idag, jag har börjat få små ont i halsen också sen är ju vädret skit tråkigt, så jag och Maria hänger här blir nog en film också och sen kommer älskling hem också!  Ikväll ska jag träffa min bästa Julia en sväng ♥ Hoppas inte jag blir sjuk nu när jag ska ha semester osv, jag som aldrig är sjuk. jag är typ sjuk 1 gång på 2 år.  PUSS

 

Bjuder på en bild på mig och mamma, Nina, Helena, Lizette ♥
Lite roligt faktiskt, jag låg och halv sov hemma hos Helena för några helger sen, sen sprang dom in och skrek vi älskar dig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0