I'm so happy, I'm so glad that I've got you...

Gårdagen var helt bäst, Erica kom ner på morgonen och vi gick över till Mamma och Beijne och sola och bada i poolen och åt lunch, dom var också lediga så hade det toppen!!  Jag låg i poolen hela dagen igår fan vilket härligt väder det var alltså! Sen vid sju åkte jag och bästa Fanny och Alva ut till åsunda och kollade våra pojkars match. GRATTIS TILL KÖRKORTET BÄSTA DU! Satt där på en filt och bara myste och busade med Alva. Petra, Mikaela och lilla Lilly joina oss även!  Sen när vi kom hem gick vi över till Mamma och Beijne där det var fullt med folk  Idag jobb till tre. Ikväll kommer Erik och Maja ner på lite grill, mysigt!  Juste jag är typ världens lyckligaste också mer än vanligt, mer än så säger jag inte nu! ♥ PUSS








Hahahahahaha! Den här bilden var ju klockren. Mamma skulle flytta på den där eldstaden med foten och den vickar och lägger sig ner och vi har massor av buskar där också, ähh fyfan vad kul det var!  Inget hände sån tur var men innan alla fatta vad som hänt, det var det roligaste på hela kvällen! Vilken panik! hahahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0