underbara onsdag

Håller på och tvättar för fulla muggar, så skönt när alla kläder är ren tvättade! Julia frågade om jag ville följa med till västerås och shoppa och de hade jag gärna gjort men börjar jobba halv fyra så blir ingen shopping för mig inte, det kanske är bra också att jag inte åker och shoppar!  Så jag får fortsätta att tvätta istället. Håller fortfarande på och rensar kläder de blev typ 3 st svarta soppsäckar med kläder!! Puuuuh. Och de syns inte ens i min garderob att jag har rensat. Hoppas det är fint väder imorn för imorn ska alla personal på jobbet till stockholm, vi ska äta lunch på Djurgården och ha femkamp på grönalund osv, kommer bli så jävla roligt. Jag är taggad till max och mitt lag ska faaan vinna!  Nej nu ringer Julia! PUSS


Idag fyller även fina Natta år, Grattis vännen!♥ Och jag kan tyvärr inte gå på hennes födelsedagsfest som är på lördag för då ska jag och hjärtat på expedition ektorp, men det går fler tåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0