regn torsdag

Imorse ville jag inte att baby skulle åka och jobba det är ju mysväder ute när man ska ligga och bara mysa och kolla film men ikväll blir det filmmys!  Meeeeen på riktigt vad är det här för jävla skit väder då? svensk sommar! Men huvudsaken det är fint imorn, så idag får det regna då! Ojj helgen och veckan har gått fort som vanligt haft fullt upp hela veckan med jobb och annat. I måndags fyllde svärmor Lotta år och sen har vi varit ute hos min pappa och träffat farmor och farfar som är här och igår åkte vi ut till min gudmor Sussi som fyllde år  I helgen var det ju expedition ektorp, fyfan vad kul vi hade alltså. Vi hade femkamp, och stafett och jag var i lag gul och vi kom på 3 plats och baby´s lag vann såklart, typiskt! Haha! Så vi åt gott och drack och hade det verkligen jätte roligt, mera såna här fester hörrni!!  Dom hade verkligen ordnat allt i minsta detalj! Idag innan ja börjar jobba ska jag träffa Fanny o Alva en sväng. ♥ Sen är det lång helg så himla skönt och imorn är det Midsommar  Idag är det även shopping väder jag ska nog internet shoppa lite, jaa det ska jag! Fast denna månad har det blivit lite väl Mycket shopping kankse, men va faan älskar kläder o skoooor ju!  Bilderna från ektorp kommer nästa gång! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0