sommaren är häääääär!!

Varit vaken sen halv sju då älsklings klocka ringde och jag kan inte somna om men det gör inget är ledig tills på lördag också, naaajs!  Hinner inte skriva här och sen vill jag inte sitta vid datorn när det är fint väder, haha! Förra veckan var det work och studentmotagning iallafall blev även lunch med Julia och lite alkohol intag på ALL IN. I helgen hade jag tjejfest och vi hade stört roligt som vanligt alltså, saknade Julia, Ida och Ebba bara men nästa gång sååå! Alkoholen flödda och shotar också, haha!  På söndagen mådde jag förvånats värt bra faktiskt men jag och älskling låg bara och slappa sen åkte vi hem till mig och städa lite och satte upp gardinstången som hade åkt ner och fixa till gardinerna lite, HAHA!! Sen på kvällen var det examens middag hos Fina Linda hos hennes föräldrar i mösa, så vi åt gott och drack gått!   Igår blev det lunch hos Kent och Lotta och sen middag hos Sarah och Johan med co, dock var ej älskling med eftersom han hade match. Sen efter middagen gick jag och Helena ut och tog en powerwalk och sen vid halv tio kom älskling och då blev det mys ♥ Idag blir det att åka hem till Mamma o Beijne med Erica och sola och bada och ikväll är det 30 års fest hemma hos Kent och Lotta för Marcus  PUSS
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0