all you need is love

Idag mår man som en påse skit alltså, gick vilt till igår men kul var det!! Haha!  Jag skulle egentligen bara ta det lugnt igår osv men efter jag varit nere hos Mamma och Beijne och ätit så kom Becca, Julia P och Anna hem till mig runt tio och jag skulle egentligen INTE gå ut men ni vet ju hur det blir, så vid halv tolv hoppa jag in i duschen och gjorde ordning mig!  Nere på joar var det galet med folk och hur roligt som helst träffa Jojjo och Erica där nere och även min fina älskling också.  Så idag har jag så jävla ont i fötterna och i hela kroppen. Älskling åkte precis han skulle kolla fotboll och ikväll ska vi ut till Mike och Linda och mysa kan behövas efter en sån här hård kväll!!  Nu ska jag plocka ordning lite och ringa lite. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0