Hur höga är oddsen lixom?

Nu har jag pratat i telefonen i 1,5 timmar. Jag hann med Jojjo, Erica, Ida och Julia  

Måste bara berätta igår tappa ja mina nycklar i hissen, faaan! Ringde älskling han kom och öppna åt mig och sen ringde vi till dom som har hissarna för jag tänkte om han kunde komma hit och plocka upp dom, neeej men vet niii?! 1700 kr skullde kosta om han skulle komma i helgen men om jag ringde på måndag så skulle det bara kosta 1300. Är det ett skämt eller?! Men sen sa han att jag kunde vänta till dom gjorde nästa servic på hissen och de kunde ta 1- 6 månader innan dom kom men då behövde ja inte betala nått, men på riktigt hur svårt kan de vara att bara komma hit och låsa upp hissrummet så jag kan få dom? och de är bara dom som har nycklar dit hyresvärden hade de inte, så förstå om jag var arg igår jätte arg faktiskt!!! Och älskling bara hur höga är oddsen att man tappar dom där? Men sen var han inte förvånad heller eftersom jag kan lyckas med allt, jag är en duktig tjej jag  Föresten så var ingen förvånad över att jag lyckades med detta! Haha! Nu måste jag ta ett varmt bad så jag blir människa igen  

Där i den där springan tappa ja dom!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja jag vet ! Känner mig så taskig. :( men förhoppningsvis blir de inte värre i alla fall :D



Nemen paulina då! Vilken otur du har! Du får väl bryta upp skiten annars då. En låssmed kostar ju nästan lika mycke! Jaja. Hoppas de löser sig hjärtat!

2011-03-06 @ 12:55:06
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0