I can be your hero

Tjoohooo, usch vilken tråkigt väder de blev blåser och regnar!! Blää! Idag har jag jobbat och nu ska jag rensa/städa min garderob kan ju behövas får ju inte in alla kläder! Måste även gå till ICA och köpa lite food tills ikväll.  Igår var jag ju hos Fanny hela dagen och myste. Jossan och Theo kom också fast nu kallar vi Theo för Tvmannen istället för Theomannen, haha!  Sen på kvällen blev de mys och god mat med mitt hjärta! Kollade även fuuutbollen också Nej nu måste jag sätta fart innan jag ångrar mig och gör något annat istället för att städa/rensa garderoben. Ledig tills på fredag  PUSS


Alva börjar bli en stor tjej nu och snart fyller hon 1 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0