I hate it






Faaaaaan! Står på ICA ska handla kön ringlar sig typ till mjölken och mitt kort funkar inte de står fel kod!! Fast jag vet att jag har min gamla kod fast jag har fått ett nytt kort, PANIK! Fan så får springa till Jojjo på B-young och hämta pengar så ja kunde hämta ut allt, tog ju typ bara en timme och handla annars brukar de 15 min typ!! Så imorn ska jag ringa banken och kolla vad som är fel!!! jaja nu ska jag snart börja med maten älskling kommer vid nio från sin träning och då är han en hungrig kille!  Det blir lax med pesto, klyftpotatis, en god sås och även en härlig sallad och vitlöksbröd! GÖTT!  TJING!


Fått lite klagomål eftersom ja inte skriver under bilderna som jag lägger ut, så får börja med det nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0