lördag :D

Igår var jag ju hos Chanel och fixa håret. blev röd brunt så som jag hade förut, mycket snyggt!  Sen på kvällen bjöd jag och babe Mike och Linda på middag, det var på tiden alltid vi som kommer dit och äter! Haha!  Så åt god mat och planera sommaren lite och kolla på tv, skön fredags kväll. Efter som jag har jobbat idag. Nu ska jag snart knäcka min första cider, sätta på musik och hoppa in i duschen. Blev även shopping igår. Köpte Kenzas skinn shorts igår på selma så dom ska jag invigas ikväll, faaan så najs!  Blev även ett par nya converse, låga röda, en bikini, hår produkter och lite smink!! Jag kan bränna pengar som ingen annan! (jag var på stan max 25 min ) Hahaha!  Nej nu måste jag sätta fart fast innan jag gör allt så blir det en cigg med Julia i telefunken ♥ Trevlig kväll! PUSS



Är grymt sugen på skinn brallorna också men dom kostar 3995  Så får ha mina gamla skinn brallor så länge. Shortsen kosta bara 995 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0