Mobil bloggar

Godmorgon!! Åh vilket underbart väder hoppas bara inte att de börjar snöa!! Jag ligger i sängen fortfarande älskling åkte nyss. Så ska snart gå upp och ta en promenix, älska våren! :) igår blev de först en snabbfika med Fanny sen träffa Erica blev lunch på stan sen impuls shopping till Västerås, och där shoppa ja massor av grejer mina älskade skor bl.a. Mycket glad tjej!! :D sen när vi kom hem åkte vi till maxi och jag stor handla :) sen vid nio kom baby och då blev de mys, min boxer har slutat fungera så vi kunde inte kolla tv igår men vi hade det mysigt ändå! :D <3 så innan ja gör nått idag ska ja plinga Ehb :) ska även hem till fanny och fika innan ja börjar jobba :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0