PUSS

Vilken dag alltså!  Jag och Julia lånade baby´s bil så vi åkte till ÖB och handla lite sen hämta vi all mat hos Julias pappa osv sen blev de lunch på wickmans med Julia och Alex, sen en runda på stan och jag köpte ett par nya skor, skitsnygga!!  Var även in och hämta mitt paket på citytobak från H&M vilken lycka, ja vill ha vår/sommar nu nu nu nuuuuuuuu!! Sen förstår ni när vi ska tanka baby´s bil då hittar ja inte mitt bankomat kort ( KAOS ) haha! Så fick spärra det och grejer och sen tar det ju typ 3-5 arbets dagar att få ett nytt och det suger ju! Men då bli det shopping förbud i veckan då, haha. Men bra att jag ska till stockholm imorn med Mamma då  Vi ska shoppa och ha mys dag, mamma och dotter dag!  Nu ska jag åka till min älskling!   PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0