Tisdag

Idag är jag ledig och solen skiner lite iallafall så de ser ut att bli en bra dag idag. Så idag blir det att gå hem till Fanny och fika och mysa med lilla Alva  

Jag har iallafall fått tillbaka mina nycklar!  Igår när jag skulle gå till jobbet så såg jag en sådär KONE bil så jag haffa dom och dom hade redan tagit upp mina nycklar, och dom var också otroligt imponerade utav mig och hur jag hade lyckas tappa dom där i mellan och jag var iallafall den första som hade gjorde det! Hahaha!  Och måste ju haft sån himla tur för dom hade sån där servic igår på alla hissar därför dom var här, och han som jag ringde sa ju att det kunde ta 1- 6 månader. Jaja men jag var iallfall glad och nöjd!!  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0