dream as if you'll live forever live as if you'll die tomorrow

Jobbat helaaa förra veckan utom på fredagen för då var jag ledig, men har även hunnit med att äta lunch med Erica och även Fia och Jossan och lilla Teo och hängt hos Fanny  I fredags på dagen var jag hos mamma och beijne där helena och Nina var vi åt jätte god lunch sen på kvällen åkte jag, Lotta och Kent ut och kolla baby som hade match, dom vann och baby gjorde 2 mål! sen efter matchen åkte vi hem till Mamma och Beijne där det var fullt hus!  efter jag jobbat klart i lördags gick jag till någon fest som Kamilla var på, Maria kom även dit, det var trevligt dock drack jag inte och gick hem runt halv tolv eftersom jag skulle jobba dagen efter  Så gick hem till baby och sov och han kom hem runt fyra eftersom han hade haft lag fest med sina grabbs!  sen hela söndagen jobbade jag. Igår efter jobbet så gick jag till Maria och vi drack en kall cider hemma hos henne och myste ute i solen och snacka skit! ♥ På kvällen var det middag hos Lotta och Kent. Bra start på veckan tycker jag. Och nu är jag ledig tisdag, onsdag, torsdag. Och jag som hade hoppats på att det skulle bli fint väder!! så nu ska jag ta mig en riktigt powerwalk med music i öronen sen ska jag städa lite sen drar jag till Fanny och dricker kaffe  Ikväll blir det verkligen filmmys med hjärtat är verkligen sånt väder ute! ♥ PUSS

En bild från i fredags, mys hos Mamma och Beijne! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0