Kiss´n tell

Nu är det isbjörnar ute igen och jag som packat och hängt undan alla vinterjackor osv!! Jaja. Igår efter jobbet kom Jojjo till mig och vi hade myskväll hon hjälpte även mig att såga lite grejer! Haha!  Idag efter jobbet gick jag en sväng på stan och shoppa lite behövliga grejer enligt mig  Sen mötte jag Jojjo och vi gick och käka på wendys för ovanlighetens skulle, vi orkade inte gå till wickmans! Lata tjejer! Nu ska jag gå till ica och handla mat eftersom jag är världens bästa flickvän och har maten klar när baby kommer från sin match. Ris, hemma gjorda pannbiffar, gräddsås och lingonsylt! Japp så ikväll så ska jag göra pannbiffar men ska även ta en varmt skönt bad med ansiktsmask och inpackning och läsa en bra bok, ja de känns som höst nu!! Haha! Äh nu ska jag ringa Fanny innan jag gör nått annat!  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0