Monday morning

Godmorgon! Helgen har varit toppen!!  I lördags på dagen åkte jag och älskling till IKEA och jag shoppa galet mycket sen åkte älskling på fotboll och Jojjo kom hit en sväng med en skruv mejsel eftersom man skulle ha det för att skruva ihop en grej, haha Jag satt i 1,5 timmar och försökte och det gick åt helvete jag var så jävla arg så grejer for över allt, tur att Jojjo kom! Och älskling sa innan han åkte. Det där klarar du hjärtat! Och han var inte förvånad när han kom sen att jag inte hade gjort det, han skratta mest bara!  Sen vid sex kom älskling, Mike och Linda och plockade upp mig eftersom vi skulle till Issa och Putte och äta osv, Haha bra fulla blev vi men kul var det sen gick vi på någon hemma fest och jag var nog fullast av dom alla!  Så blev ingen utgång för oss. Så Mike och Linda sov också hemma hos älskling, haha och jag mådde så dåligt spydde innnan gick och la mig och sen var toan min bästa vän dagen efter också! På söndagen beställde vi pizza jag låg i sängen och kunde inte röra mig för mådde så sjukt dåligt! Sen när jag hade blivit människa runt tre åkte vi till Ikea igen och där brände jag ännu mera pengar. Så har nog bränt 3000 på Ikea i helgen men jag behövde ju alla grejer. Lite ljus, nya lampor, gardiner, påslakan, lycktor,, fåskinn bla sen lite grejer som man måste skruva ihop osv  Linda hittade också fina grejer. Var även in på El giganten och köpte en ny hårdisk eftersom jag har så sjukt mycket bilder alltså och sen ska jag köpa ny dator snart, har bara inte hittat den jag vill ha ännu!  Sen igår kväll var vi hemma hos Sara och Johan eftersom Johan fyllde år osv. Sen åkte vi hem och fixa med allt jag köpt och älskling hjälpte mig att skruva ihop allt och fixa dator osv, min älskling är bäst!  Nej nu kaffe och dusch och sen till jobbet! Hoppas ni alla har haft en fin helg! PUSS

Jag hjärta dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0