I love my life ♥












Finaste o underbara Du ♥


Lite bilder från veckan och helgen som varit! I torsdags var jag ledig så jag och Helena var ner hos Mamma som också var ledig. Låg och stekte i solen och åt god lunch sen hjälpte jag mamma att klippa gräset också! Vi var även ut till Härnevi och köpte blommor, så nu är det Jätte fint på min balle! Har även planterat jordgubbar, får de hur det går. Haha!  I fredags och lördags var vi hos Mike och Linda var även hundvakt åt Astrid och Suuu ♥ Igår var det morsdag lunch hos Lotta och Kent och Morsdag middag hos Mamma och Beijne på kvällen med släkten!  Har förövrigt jobbat hela helgen. Idag hade vi bara möte med jobbet. Så är ledig tisdag och torsdag + hela helgen! + att jag bara jobbar dag den här veckan  Nu när vädret tillåter blir det en powerwalk, älskling är och spelar fotbolls match. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0