SOOOL

Åh underbara härliga väder! Helgen har varit kanon, på fredagen bjöds det på grill hemma hos Mike och Linda! Lördag jobbade jag på dagen och sen var jag och älskling husvakt på kvällen så åt mat med Beijne och Tony, grillade hamburgare blev det. Mamma var på tjej middag. Sen badade jag och baby bubbel bad och drack rose och hade det super mysigt!  Söndagen blev det jobb på dagen och sen självklart söndags middag hos Mamma och Beijne, grillad lax och vi satt ute och åt så himla skönt nu när det är sommar, maten smakar fan bättre när man sitter ute! Haha!   Idag har jag jobbat 7:45-15:00 nu kommer Julia till mig och sen ska jag förbi pappas butik och säga hej och sen vid sex ska jag äta mat hos Lotta och Kent. Sen åker jag och Kent ut och kolla babys's fotbolls match  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0