All you need is love.

Min lediga dag har jag tillbringat med fina vänner! Var hos underbara Fanny på morgon kvisten drack kaffe och myste med flickorna dock åkte Alva till dagis men hann och pussa och busa med henne lite iallafall, Fanny fick även ett halsband utav mig och sen pröva hon lite outfits tills på lördag, MILF! ;) sen vid fyra gick jag till Fia där Erica var och dom höll på och baka kakor så jag satt i köket och myste med Molly :) nu på kvällskvisten har vi varit hos Lotta o Kent och mamma o Beijne! <3 så idag har det varit mycket bebis mys, underbart!! Nu blir det att sova fullspäckad dag imorn och imorn är det fredag!! :D veckorna går verkligen sjukt fort alltså snart julafton ju, wihoo! PUSS o GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0