I catch you if you fall.

Oj vilken otroligt händelserik dag! Gör en lång historia kort. Fanny och jag har varit riktiga hjältar idag och larmat ambulans och hoppas verkligen tanten klarar sig nu! Fan hur mycket folk som helst åker förbi men ingen gör något!! Jävla puckon!!! 8-9 minuter tog det för ambulansen att komma och det var ett prio ett larm eftersom tanten var medvetslös osv det gick inte att få kontakt med henne, hennes vännina berätta att hon fått kramper i magen och sen ramlat ihop, låter som en hjärtinfarkt eller stroke :( ambulansen stod kvar i typ fem min antagligen gjorde dom hjärt o lugn räddning, men det är helt sjukt att det ska ta sån tid för ambulansen. Hoppas iallafall att hon klarar sig, och min bästa vän Fanny är bäst helt klart!! <3 chockaen har börjat släppa nu men livet är verkligen skört! Nu ikväll har vi storstädat sen har rosie och Tobbe varit här och fikat sen har jag och baby varit på donken och ätit sen ut till pappa och även förbi mamma o Beijne en sväng :) nu är vi äntligen hemma och ska krypa ner i sängen och mysa! :D PUSS

Pappa o deras älg kalv dom har skjutit, läskig ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0