it's friday today.

Jävla skit bingo igår alltså, vann ingenting eller jo baby vann 100 kr, Men kom igen på fyra lotter, Men lite kul var det ju iallafall!! :D nu måste jag snart gå upp ligger fortfarande i sängen har pratat med uvan i tele i en timme. Men nu ska jag klä på mig och sen ut och powerwalka och sen tagga för jobb. :) idag är det kallt ute, minusgrader känns det som och på lördag åker Ida till Thailand i två veckor skulle ju inte vara helt fel att göra det, lyllos henne! :) i helgen är det min jobb helg. I helgen ska vi även vara hundvakt åt bebis lotti, åh min fina voffsa! Trevlig helg! PUSS

Puss på fina Lotti!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Nu har jag allt varit här å läst sörru! ;) puss på dig min finaste

2011-11-18 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0