Your arms are my castle, Your heart is my sky.

Idag har jag varit hos finaste Chanel och ätit lunch och myst innan jobbet och nu kom jag precis hem och nu blir det mys framför tv. Imorn är jag äntligen ledig då blir det mys med Fanny och prinsessorna och sen på fredag jobb och sen ledig hela helgen!! :D I helgen kommer även Öhrvall & Linn och bor hos oss dom kommer på fredag och åker hem på söndag så kommer bli en riktigt rolig helg! jag längtar redan! PUSS


Herre gud vad blond jag var alltså, är faktist impad att det gick att bleka mitt mörka hår sådär ljus och att jag hade hår kvar på huvudet! ;)



Kommentarer
Postat av: Chanel

Majgadd var du sådär blond??!! : O otroligt!!!!!

Du e fin du gumman.

2011-11-23 @ 22:44:50
Postat av: Paulina

Hahaha, jaaaa helt galet ju! Vi kan vi!! :D

2011-11-23 @ 23:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0