Be proud of who you are.

Det var ju min jobb helg i helgen så det blev otroligt lugnt för min del, men såna helger kan behövas också så blev massor med mys med hjärtat, underbart!  Har tvättat hela förmiddagen och nu ska jag ta ett varv med dammsugaren och sen ner till Mamma eftersom hon är ledig och dricka lite kaffe innan jag börjar jobba. Underbart höst väder det är idag och humöret är på topp, när det är sånt här väder gillar jag hösten faktiskt!  För övrigt så tok längtar jag till helgen eftersom Soffan kommer hem på torsdag så på fredag då blir det party med brudarna, tänk att ett helt år har gått redan! Men snart är du äntligen hemma Soffan! PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0