rain over me

Meen absolut inte okey väder, jag som skulle gå ut och gå en powerwalk innan lunchen. Men vädret tillåter det inte!! Idag har jag inte gjort många knop mest bara legat i sängen och kollat modelljakten, Kenza så jävla snygg! Även pratat i telefonen osv. Riktigt skön förmiddag. I helgen är det jobb för min del. Så jag och hjärtat kan tyvärr ej gå på Fanny och Hellas fest som dom ska ha ikväll, Fanny's vän Jovanna från serbien är här. Hade varit kul att träffa henne men kankse hinner det ändå.  Så blir inge alkohol för min del i helgen. Nu ska jag beställa lite kläder och skor eftersom det inte finns så mycket annat att göra när vädret är så här! ikväll jobb 15:30-21:15! PUSS


Finaste Roxy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0