Smile, it's friday.

Äntligen är det fredag efter en fullspäckad vecka, som har gått hur snabbt som helst! :) ikväll blir det middag hemma hos oss med Mike, Linda, Danne och Martina, kommer blir hur mysigt som helst! :) Så vi ska bjuda på mat och bara ha det trevligt och spela spel, underbar fredag's kväll!! Kom just hem vi har varit och handlat och sen gick vi ner på Åhléns och köpte en lampa och lite annat smått! :D nä nu ska ja ta mig ett glas vin och sen hoppa in i duschen och snygga till mig. Trevlig helg mina vänner. Och jag är ledig hela helgen, wihoooo! Glaaaad tjej!! :D PUSS

Idag fyller lilla Theo 1 år, grattis sötnos! :) tänk va tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja de går alltför fort ju! :) men han tackar nog för gratulationerna :) puss

2011-10-29 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0