My life is your dream

Nu är jag äntligen människa efter helgens fester. I fredag's var det ju välkommen hem fest för soffan hos Mary, så roligt att få träffa henne igen!  På lördagen hade vi fullt upp. Blev erikslund med hjärtat, Lotta och Kent. Vi fick välja en inflyttnings present och de blev en kaffe maskin blev även lunch tsm. Var även hem till Fia och myste med världen's finaste Molly och Challeballe var även där också, riktigt mys pysigt! <3 vid fyra gick jag pappa och lil sis och kolla hjärtat's match och sen hem för att tagga till eftersom att Julia, Kamilla, Elin och Marre kom till mig, så de var galet roligt och mycket alkohol blev det för allas del, men det är så det ska va!  Sen gick vi ut ja mötte upp hjärtat och Co, var på Klarahall och hörnan! Vi kom väl hem runt två vid tre vaknar vi av att någon river i kastrull skåpet?!?! och de var såklart Julia som hade kommit hit och skulle laga mat, haha! Så vi tre satt i sängen och åt mat halva natten och prata. Julia sov även i sängen med oss! Igår var vi helt döda och sen blev det söndag's middag och sen tok somna jag vid tio!! Ja klarar inte två dagars längre, haha! Nu blev det ändå en bok men det har var ändå kortfattat av min helg. Idag jobb 15- 20:30! PUSS


En bild från fredagen's party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0