Be yourself because an original is worth much more than a copy

Hela helgen har jag jobbat men nu är jag ledig i tre helger i rad!  Så igår när jag kom hem blev det massor av mys med älskling fick fotmassage, världen's bästa! ♥ Nu kom jag just hem från jobbet hade måndag's möte mellan 12-14:30 träffade även Sandra eftersom hon ska göra sin praktik på mitt jobb! Så det ska bli roligt!  Nu är det tvättning som står på listan, ska tvätta allt nu innan vi flyttar så allt är rent så man slipper börja tvätta det första man gör, men jag tycker faktiskt det är ganska roligt att tvätta.  Ska även fortsätta att pcka grejer och sortera och slänga osv, blir även en härlig promenix i det fina vädret! PUSS



Jag och min tok Mary!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0