Don´t dream your life, live your dreams

Imorse sov jag verkligen ut så gick inte upp förens elva, super skönt verkligen och det behövdes! Dagen har jag spenderat med min gravida vän Sofia, blev lunch och en runda på stan innan jag började jobba! Myspys! Snart kommer bebis också bara två veckor kvar nu!  Och såklart hade jag helt fel kläder på mig idag, det var ju varmt ute när jag kom ut. Men jag hade boots och skinn jacka och min pälskrage på mig. Som man bara lägger över jackan men den värmer så himla bra alltså! Så jag blev tok varm, haha! aja nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem från sin innebandy match! Och nu är jag ledig fram tills på måndag, ska bli så himla skönt alltså!  PUSS


Bjuder på en mupp bild, Vet ej vad jag fick för streck i ansiktet! Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0