Söndag. ♥

Gårdagen var toppen den spenderades hemma hos svärmor med hjärtat och Elias, vi hade han så Maria och Kim fick sova lite! :) och på kvällen var det middag och alkohol hemma hos Linda och Mike, tre rätters och så himla gott! Jätte mycket skratt som vanligt men idag har jag ont i magen utav allt skratt! Tack för en jätte lyckad och trevlig kväll mina vänner! :) nu ska jag städa undan lite här hemma sen ner och kolla hjärtats fotbolls match med bästa Fanny, verkar vara kallt ute så måste klä på sig ordentligt. Ikväll kommer äntligen mamma och Beijne hem från Sälen! :D oj vad jag saknat dom. Men dom är för gulliga dom har lagt upp en bild på dom två på FB varje dag och skrivit älskar dig Paulina, älskar dig idag med Paulina osv, haha så jävla roliga! :D PUSS

Fia och Alex söta hundvalp! :D


Kommentarer
Postat av: sofia

och jag älskar dig . så glad att jag har dig <3

2012-04-01 @ 16:33:29
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0