Underbara lördag.

Åh vilken underbar dag det var igår! Massa shopping och massa mys med min fina Mamma! ♥ Köpte bla kläder och en marc jacobs plånbok och ett par marc jacobs örhängen, jag är så nöjd över köpen och jag är verkligen värd det eftersom jag inte rökt på 127 dagar!! :D Jag och Mamma mötte även upp Madde och tog ett glas vin på en härlig uteservering, hur mycket folk som helst var det men super trevligt! :) Förövrigt bajsade en fågel precis vid mig!! :( det blev kaos vill jag lova! ;) Från och med idag tills på torsdag är vi husvakt och hundvakt eftersom Lotta och Kent har åkt till London så ikväll blir det grill med trevlig sällskap! :)

Men nu på dagen blir det födelsedagskalas för världens finaste och bästaste Alva som fyller två år idag! Ninna älskar dig! ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0