Godmorgon lördag.

Hahaha, uppe med tuppen idag! Som två pensionärer vaknade vi vid åtta eller först jag och sen hjärtat! Så vi kunde inte somna om så vi åkte till maxi och handlade lite och köpte även färska frallor till frukost, nu har vi just ätit en super god frukost! :) idag får vi se vad vi gör, vi har lite saker att välja på!

Går kvällen var super mysig, dock förlorade åstunda! Men det var massor av folk som var ute och tittade. Träffade bl.a. Jojjo och sen Fanny och prinsessorna, mina fina! så blev bus med Alva och Nova stackarn hade ont i munnen, tänderna på G! Stackars liten :( nä nu ska jag sätta lite fart. Ha en fin lördag allihopa! PUSS

Min fina Elias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0