Onsdag.

Ja då har man jobbat första jobb dagen i måndags efter semestern och det kändes skönt att vara tillbaka och få in rutinerna igen! :) men nu är jag ju ledig tills fredag! Så i Måndag's var jag och hjärtat hos Mamma och Beijne på kvällen och drack vin och spela spel, super mysigt! Var inte hemma förens halv tre!! Hahaha! Vaknade upp på tisdagen inte allt för pigga vill jag lova, bakfylla från helvetet, Fanny kom hit och vi fika och snacka skit, Nu har Nova också börjat på dagis! :) så igår kväll blev det middag hos Mamma och Beijne , blev grillat! :) nu ska jag kliva upp ur sängen, hjärtat har börjat jobba idag och jag saknar han massvis, tomt ju! :( så får se vad som händer idag, mamma och Beijne har ju semester så svänger kanske förbi där :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0