En väldigt trevlig kväll igår! ♥

Herre Gud vilken härlig och rolig kväll vi hade! Haha! Jätte god mat mycket skratt och mamma, Beijne, hjärtat och inga bjöd på lite dans show in på små timmarna... Jag skratta så jag kissa på mig nästan! Var väl hemma runt två, hjärtat spydde som en räv. Mm så går det när man dricker för mycket rom och cola! Nä mitt fel, jag som blandade dom! Dom hade en rom som bara finns att köpa på Bahamas, det är hjärtats favorit! Så nu drack han väl rom och cola för ett år!! ;))

Beijne's pappa skojar ju jämt och säger roliga saker och berättar historier. Igår sa han så här och Micke skratta så han ramlade av stolen nästan, vi andra är liksom vana med alla skämt men Micke har ju inte hört alla.. Åh herre Gud vad han skrattade!! :D så idag har jag träningsvärk i magen utav allt skrattande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0