Follow your heart.

Oj vilken dag alltså! Jag kan verkligen inte komma ihåg när det var sånt här oväder sist!! Usch fy och blä! Vi pulsade ner i snön till vita elefanten på lunchen, plogg bilarna hann inte ens plogga fören det drev igen. Stackarna! Olyckor över allt typ, trafik inställt. Det har verkligen varit kaos idag.

Just kommit hem från middagen med jobbet, hade super trevligt och vi är ett sånt fint gäng!! Nu ska jag sätta på mig min onepiece och krypa ner i soffan och mysa tänker inte gå en meter utanför dörren! Ska även plocka ur disk maskinen och laga nått gott tills hjärtat kommer hem från sin träning vid halv nio. Ha en fin kväll! :) PUSS

Här ser ni lite av min nya tröja som jag köpte i måndags, jätte skön och snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0