Första advent.

Nu är det inte långt kvar till julafton, det kommer gå så himla fort! :) på förmiddagen var vi ju på julmarknad, köpte lite smått och gott med mig hem! Två hjärtan och en krans! Sen åkte jag hem och Maria och Elias följde med upp så vi fikade med Linda och Minella här hemma, mysigt! Nu kom jag just hem från en härlig och uppfriskande promenix med Linda. Jag hade inga termo byxor på mig så frös om benen det är ju -10 ute. Så nu ligger jag i soffan och försöker tina upp i väntan på hjärtat, han har haft match i Uppsala!

Ikväll kommer mamma och Beijne hit på middag eftersom mamma jobbar till sex. Så slipper hon börja laga mat så det fixar vi ikväll, tacos blir det! Och sen har vi köpt pepparkakor och ädelost! Så ikväll blir det advents mys, åh vad jag älskar Julen!! :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0