If you can dream it you can become it.

Dagen började med att Fanny kom hit på morgon kaffe, så blev en riktigt bra start på dagen! Jobbade 10-20:30 idag men dagen har gått super fort har även bakat peppar kakor ikväll på jobbet, så nu luktar hela jag pepparkaka! Hjärtat var så gullig och kom och hämta mig så slapp jag gå i det är kaos vädret. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och då ska vi kolla julkalendern på svt play som vi gör varje kväll, mysigt! Är alltid en trogen följare utav julkalendern varje år och mysteriet på greveholm har ju alltid varit en favorit! :) imorn Planeringsdag mellan 8:30 -16:30 och sen middag på parka astoria med jobbet! PUSS

Lilla Molly kom och hälsa på idag med, behöver jag säga att jag är helt kääär i henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0