Love it.

Wow, det är såna här dagar som gör att man älskar vintern, solen lyser vindstilla och -4, perfekt väder med andra ord!

Äntligen lite mer människa igen efter gårdagen! Jag och toan har varit bästa vänner hela morgonen... Men vi hade så himla roligt, jag skrattade så jag nästan kissa på mig! Alkoholen flöda och jag drack för mycket så ingen utgång för min del! Men det gör inget för tycker för festen ändå är roligast! Tack för en fantastisk rolig kväll fina ni! <3 har precis klivit upp fick frukost på sängen utav hjärtat.

Nu är Beijne här och ska dra om elen här hemma och byta alla el uttag + lamp knappar svarta har vi köpt! Snyggt! Så jag flyr fältet ett tag och låter dom fixa här hemma, det ska även kollas trav och det kan ju vara det tråkigaste ever! Så jag ska ta en promenix ner på stan till Chanel där Fanny är och ska fixa sitt hår inför kvällen! :) PUSS

Underbara bästa ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0