Myspys.

Jag och Mamma ligger i varsin schäslong framför brasan har det gött. Beijne och Micke sitter i köket och kollar och pratar trav ihopp om att vinna miljon. Mamma visade mig just en gammal bild på mig från när var i Spanien och berättade att H&M:s modell agenturer hade kommit fram och frågat om dom fick ha mig som barn modell och dom hade tagit massa foton på stranden på mig i smyg,men mamma sa nej och dom fick radera bilderna! Det hände ju faktiskt när jag och Micke var var på Bahamas också att jag blev frågad om det men eftersom jag inte var 21 och behövde målsmans underskrift så gick det inte och tur val väl det eftersom jag inte kan prata allt för bra engelska.

Den bilden när jag sitter med min kanin Bamse samma sommar var vi i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0