Nyårslöften?!

Har ni några nyårs löften? Jag hade ett i år det var att sluta röka,vilket jag har gjort!! Och jag är otroligt stolt över mig själv och det har varit ett rent helvete rent ut sagt dom första månaderna iallafall, fyfan! Men idag är jag äntligen rök fri. Men tyvärr gick jag ju upp ganska mycket så mitt nyårs löfte blir att gå ner allt jag gått upp!! Men det tar vi när det nya året börjar, för nu i jul ska jag äta gott och bara njuta för sen blir det hård träning!! Hej Beach 2013!

Så här small vill jag inte bli igen. Just hem kommen från Bahamas, mådde så dåligt då och jag vägde ynka 47 kg. Och så lite vill jag inte väga det passar definitivt inte till min längd då ja är 1.65.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0