Shopaholic.

Hej min vän!

Blev inte riktigt som vi tänkt oss idag. Tänkte ju åka till erikslund med hjärtat och köpa julklappar. När vi skulle åka startade inte bilen, batteriet hade laddat ur eftersom den alltid är uppvärmd på morgon! Så idag hade de laddat ur. Så nu stor bilen på Volvo och blir laddad och det ska bytas batteri imorn, tur att svärfar jobbar där! :) så eftersom hjärtat fick fixa bilen osv så åkte jag med Erica till erikslund kom hem med ALLT annat förutom julklappar, ingen blev förvånad och inte jag heller. Köpte en tröja och lite underkläder och en hel del på IKEA såklart! Jag är nog tyvärr lite shopaholic. ;) men på måndag ska vi åka och då ska vi bara köpa julklappar. Nu ska jag plocka upp allt nytt och sen kasta mig i soffan och kolla tv, är själv till tio då hjärtat är på träning. PUSS

Denna sötnos sov i min famn idag på jobbet, en kollegas hundvalp! Åhhh hon är såååå söt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0