Shopping ♥

Puuuh, nu har det shoppats klart för min del! Köpte lite saker till hemmet och underkläder och lite sånt. Vi åt även lunch med min fina Chanel! ♥ När hjärtat var klar åkte vi och köpte champagne och alkohol till nyår, kaos på bolaget och på Coop parkeringen. Åkte även och köpte massa raketer!! Så nu har vi också till nyår, kanske blev det lite för mycket raketer men det är kuuuul tycker jag. Och det är bara nyår en gång om året, vi köpte på ÖB och där var dom inte så dyra! :)

Så nu ska göra om lite här hemma. Jag är glad över dagens fynd micke är nog inte lika glad! ;) Stackarn det står grejer i varenda skåp här hemma med massa sånt här, jag vågar knappt öppna skåpen! Men jag tycker det är kul och fixa och trixa hemma. Och när det är klart tycker han alltid att det blir sååå fint! Tur är väl det! :D ikväll är det middag hos Lotta och Kent eftersom Jimmy, Sara och William kommer hit från Jönköping.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0