Vilken lycka ♥

Vilken helt underbar julafton vi hade igår! Vaknade för en liten stund sen. Hjärtat sover fortfarande så tänkte berätta om gårdagen. Det kommer bli en bok, får korta ner så mycket som det går.

Började med jul frukost hos mamma och Beijne där vi fick paket. Vet ni vad vi fick?! På äggen som vi åt till frukost där stod det olika ord som vi skulle sätta ihop, och det stod god jul Micke och Paulina ni ska få åka till Italien med oss!! :)) så vi fick en resa till Italien i sommar så vi åker tsm med mamma och Beijne! :)) sen vid tolv kom Kent och Lotta hem till oss och vet ni vad vi fick då?! En tvätt maskin!! Så himla skönt med en egen nu! :)) vid två åkte vi ut till Beijne's farmor i torstuna och skinksmörgås och bara myste, jätte mysigt litet hus bor hon i! Vid fyra var vi hos Inga maj och Gurra, hjärtats moster. Där det blev massa god jul mat och tomten kom och vi fick ännu mera paket. Fick present kort på Ikea och två parfymer från clean, dom luktar bara fört gott!! Sprutade även på lotti så nu luktar hon jätte gott!! En jätte mysig kväll var det! Juste och utav min fina älskling fick jag en hårfön från Chanel, den nyaste och bästaste på marknaden! Precis vad jag hade önskat mig utav honom. Så nu kan jag kasta min gamla som låter som ett jävla flygplan... Kvällen avslutades nere hos mamma och Beijne med ett glas vin. Tack för en helt fantastisk julafton och jag har verkligen fått ALLT jag önskat mig!! Lyckan är total och jag finner inga ord för allt! ♥

Nu ska jag väcka min lilla gris som snarkar här bredvid, dax att gå upp för nu ska det firas jul ute hos pappa och Monica. Jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder från igår, försöker sen ikväll med det. Puss och ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0