Follow your own heart. Regardless of what others tell you to do, it’s how you feel at the end of the day that matters.

Åhh typiskt! Jävla skit halka ute! Fanny och kidsen skulle kommit hit och myst men icke eftersom det är snor halt ute, så då ska dom absolut inte ut och köra. Så vi får ses en annan dag istället! :D och jag som sakna dom så mycket. Egentligen ska ingen ut och köra dom har till och med varnat om att man inte ska köra. Så jag ska gå ner till Sara, Stina och Sune. Kommer säkert fara på ärslet, Hejargatan är inte att leka med! Bambi på hal is! ;) Det var även svinhalt i lördag's natt ute, jag har sex blåmärken :( nä nu ska jag kila! Ha en bra dag. PUSS

Jag och min älskade lilla Alva!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0