if you think you'll regret something in the morning.. sleep late.

Gårkvällen var grymt rolig, god mat, härligt folk och bra musik. Blev lite mycket vin för min del men fyfabian vad kul vi hade allihopa!! :) så idag mår man som man förtjänar, vi har inte gjort mycket idag vart på fanna krogen och ätit och segat och myst i soffan. Kent och Lotta var även förbi en sväng! :) det var länge sen jag mådde så här dåligt som idag.... Toan är min bästa vän idag, det tackar vi för!! Ont i kroppen har jag också drog några riktigt snygga vurpor inatt! Hahahaha sällan, men det bjuder jag på! :D tack till Emma, Issa, Linda och Sofie för en grym fest! Nu ska jag försöka ta mig ur soffan och in i duschen sen ska vi gå ner till mamma och Beijne för söndag's middag! :D <3 PUSS

Hade faktiskt min nya klänning på mig igår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0